Общи условия за доставка

Как доставяме?


Eland.bg доставя посредством фирма-подизпълнител. Eland.bg има сключен договор за съвместна работа с куриерска фирма.

Доставката до посочения от Потребителя адрес се извършва в рамките на работното време на куриерската фирма.

 

Цени на доставка


Цената на доставка за цялата страна е БЕЗПЛАТНА за поръчки над 40 лева и фиксирана на 5 лева за поръчки под 40 лева.

 

Срок на доставка.


Срокът на доставката стандартно е от 1 до 4 работни дни, като през почивните дни и дните на официалните празници доставки варират според работното време на фирмата доставчик.

 

Доставка на закупени стоки


Срокът на доставка на поръчаните стоки е от 1 до 4 работни дни, след като бъде получено потвърждение на поръчката. Потребителят трябва да има предвид, че срокът може да бъде удължен, ако дните за доставка съвпадат с официални празници и/или почивни дни. Забавяне на посочените срокове е възможно и при други условия, с непредвиден характер, за което Потребителят ще бъде уведомен своевременно.

 Поръчаните стоки се доставят по избрания от Потребителя начин и според посочените срокове. Потребителят трябва да се чувства информиран, че Eland.bg си запазва правото да удължава посочените срокове с до 7 (седем) дни, без да информира Потребителя предварително, и да удължава сроковете с повече от 7 (седем) дни с предварителното съгласие на Потребителя, направил поръчката.

Eland.bg може да поиска от Потребителя допълнително потвърждение на поръчката – по телефон, факс или електронна поща. Ако Потребителят откаже да предостави изискваната информация, Eland.bg си запазва правото на отмени регистрираната поръчка с или без допълнително уведомление на Потребителя.

 

Доставката се извършва:

 До врата на апартамента или офиса – за сгради в експлоатация и с работещ асансьор.

  1. До входа на сградата, ако тя не е въведена в експлоатация или не притежава работещ асансьор, както и при всяка друга ситуация, която не е спомената в горепосочените условия.
  2. До вратата на двора – при къщи, притежаващи дворно място или до вратата на къщата – при къщи, не притежаващи дворно място.
  3. До офис на куриера при заявка от страна на потребителя.

 Eland.bg не носи отговорност, ако доставянето на поръчаната стока, се забави по вина на куриера, отговорен за доставката и/или поради причини и обстоятелства, които не зависят от Eland.bg.

 Когато Потребителят или упълномощеното от него лице приема поръчката, Потребителят трябва внимателно да прегледа доставката за външни видими дефекти. Ако са налични, в присъствието на куриера, Потребителят трябва да подпише протокол за щети незабавно и да уведоми служител на Eland.bg. Ако не бъде изготвен и подписан такъв протокол за щети и ако Потребителят заяви претенции за външни видими дефекти, те автоматично се считат за неоснователни и без причина да бъдат удовлетворявани. Ако не бъде изготвен и подписан протокол за щети и/или не бъде уведомен служител на Eland.bg, Потребителят губи правото си на привеждане на заявените външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.


Ако Потребителят или упълномощеното от него лице не бъде открит на посочения от него адрес в срока на изпълнение на доставката, Eland.bg се освобождава от задължението си да извърши доставката на поръчаните стоки и Потребителят се лишава от правата си по направената от него поръчка.

 

Ако доставените стоки явно не съответстват на заявените от Потребителя и това лесно може да бъде установено при обикновен преглед, Потребителят има прави да поиска замяна на доставената му стока. Срокът на едно такова уведомление е 24 часа от момента на получаването на стоката.

 

Eland.bg си запазва правото да променя фирмата, извършваща доставката, без да информира предварително Потребителя, но само при условие, че промяната няма да се отрази на начина и срока на доставка.

 

Eland.bg извършва доставки чрез подизпълнителя/и само на територията на Република България.

 

Отказ и връщане на закупена стока


Потребителят може да се откаже от поръчаните и закупени от него продукти и да поиска тяхното връщане в срок от 14 (четиринадесет) работни дни, считано от деня на получаване на стоките на посочения за доставка адрес, но само и единствено, ако продуктът е в същото състояние, като при доставката,да не е носен, да няма петна или да не е скъсан. Продуктът да бъде с непокътнат етикет, в оригиналната опаковка,  като е запазена и придружаващата ги документация и при условията от чл. 55 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят може да върне отказаната стока с доставка за своя сметка на адрес: гр. София, ул. Хан Аспарух 60, ет. 1, офис 1, НИТ-Нови Интернет Технологии ЕООД, след предварително потвърждение от страна на Доставчика.

Eland.bg си запазва правото да променя и актуализира настоящите Общи условия по всяко време и без да е необходимо изрично уведомяване на Потребителя. Eland.bg не носи отговорност, ако Потребителят не се е запознал с последните промени и актуализации на настоящите Общи условия.